søndag den 12. marts 2017

Blåhvaler i nordlys - Lavet af 4. årgang

Min 4. årgang har lavet disse meget flotte og forskellige billeder af nordlyset og blåhvaler. Hvert billede er unikt, og jeg må sige, at jeg hver gang bliver imponeret over den dejlige variation, der er i hvert enkelte billedudtryk.

Har du lyst til selv at gå i gang, kan du via linket herunder læse om processen, materialerne samt målene for forløbet.

Tatjanas forberedelse til aktiviteten "Blåhval i nordlys)

Det var for flere af eleverne en udfordring at bygge billedet op i lag. De havde svært ved at finde ud af, hvilke dele, der skulle limes på først, men de færdige resultater er blevet så fine. Se selv.































Tak, fordi du kiggede forbi min blog.

2 kommentarer:

  1. Hej Tatjana.
    Jeg har lavet disse billeder med min 3. klasse. De er simpelthen blevet SÅ flotte at billedkunstlæreren er ved at revne af stolthed. Tak for ideen!
    Hilsen Gitte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte.
      Hvor er det en dejlig besked at modtage. Jeg er glad for, at du kunne bruge idéen. Send mig gerne et billede af dine elevers flotte billeder.
      Mange hilsner fra Tatjana

      Slet